Linda <3

Nu är jag hemma hos min älskade syster Linda och hennes 3 underbara barn (och hennes kille som är lite knas :P..).

Ska berätta lite om min dag då då ;D
Jag lyckades iaf komma i tid till min andra och sista lektion som var engelska :P Vi hade tydligen ett oförberett prov och jag tror faktiskt att det gick riktigt bra :D
Men men efter skolan drog jag hem till Martin för att säga farväl till min älskade vän som ska vara 1 månad i Thailand, kmr sakna dig min kära bror (vi kom på idag att vi verkligen är som syskon, dock inte med bråken eftersom vi aldrig bråkar XD)
Direkt efter det drog jag till Linda och har spenderat i princip hela kvällen med att prata i telefon med en massa vänner, ovanligt många som ville prata idag haha så kände mig lite associal mot Linda och familjen haha :D
Jag måste dock säga att jag verkligen älskar att vara här! Däremot blir dem smått sura på mig om jag frågar ifall jag får ta något att äta eftersom de inte anser mig som en gäst utan som en i deras familj, det är verkligen jätte skönt, känner mig otroligt hemma här :D
Jaja nu ska jag försöka sova :D
Nighty nighty :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0