Jävla pömsare :D

Hahaha helt sjukt! Jag kom hem vid 3 idag och gick nästan direkt och la mig i sängen för att vila men lyckades såklart somna :P Jag som skulle ha träffat Alex idag så när jag vaknade nu för en halvtimma sedan (kl 20) så hade jag massa missade sms från honom samt från andra och så hade flera skrivit på msn :P Så ursäkta ni som blev dissade, var verkligen inte med avsikt :(

Just nu är resten av skolan på Luciaturnering vid statdion, hade velat vara där med eftersom det påverkar ledarskapsbetyget lite grann, men men nu blev det som det blev :)

Nu ska jag kolla på lite serier och sen får vi se vad som händer senare inatt, lär ju vara vaken ett bra tag till :P :D
Skriver senare + lägger kanske upp lite bilder på hur jag ser ut med min nya lugg :D
<3

Kommentarer
Postat av: Jenny<3

jag somna vid 18 o gick upp vid 00 :P hahaha

2008-12-17 @ 01:03:14
URL: http://athena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0